Consumentenbehoeften en consumentengedrag

Afgeronde projecten

Het merk “De Kempen”

Eén van de kerndoelstellingen van de vzw Rurant is de brede bevolking in contact brengen met het platteland en met de duurzame land- en tuinbouw als drager van het platteland. In dit kader heeft Rurant het initiatief genomen om aan 'gebiedsvermarkting Antwerpse Kempen'  te doen. Concreet betekent dit dat ze op zoek zijn naar een merk waardoor ze De Kempen aantrekkelijk kunnen profileren. Door dit consequent te gebruiken willen ze, zowel binnen als buiten de regio, duidelijk de richting aangeven waarin de streek zich wil ontwikkelen.

In dit kader vroeg Rurant aan het Studiecentrum voor Lokaal Sociaal en Economisch beleid een Regional Branding onderzoek uit te voeren en te achterhalen hoe in- en outsiders (de inwoners van de Antwerpse Kempen en de overige Vlamingen) naar deze regio kijken.

 

Sabine Vermuyten

Meer info

 

 

 

2022 - KHKempen - berenice.storms@khk.be